Tłokinia Wielka, 19.01.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY
Szkoła Podstawowa im. Władysława Broniewskiego w Tłokini Wielkiej
Tłokinia Wielka 86a 62-860 Opatówek
tel.: 62 761 43 12
e-mail: sptlokinia@opatowek.pl
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót budowlanych pn. "Remont pomieszczeń dwie łazienki i korytarz".
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami.
Zakres prac:
• Demontaż urządzeń sanitarnych,
• Demontaż płytek ceramicznych ze ścian i podłogi,
• Demontaż i montaż drzwi wraz z ościeżnicami – 2 sztuki,
• Rozbiórka ścian działowych,
• Wymiana kanalizacji,
• Podwieszenie sufitu – płytą karton gips,
• Położenie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
• Szpachlowanie z malowaniem,
• Postawienie przed ścianki,
• Wymiana grzejników wraz z przerobieniem instalacji grzewczej,
• Zakup i położenie nowych płytek,
• Zamontowanie urządzeń sanitarnych oraz ścianek działowych,
• Transport materiałów do placówki,
• Wywóz gruzu po remoncie.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: do 21 lutego 2024 roku.
IV. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Miejscowość: Tłokinia Wielka 86a, Szkoła Podstawowa im. W. Broniewskiego w Tłokini Wielkiej
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY JE STAWIA
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY POSTAWIŁ TAKIE WARUNKI
Nie dotyczy
VII. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PRZYPISANĄ IM WAGĄ PUNKTOWĄ LUB PROCENTOWĄ
Cena: 100%
VIII. SPOSÓB OBLICZENIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIANIE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW
Ocena punktowa = cena minimalna x 100 punktów / cena badana.
IX. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w siedzibie Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Tłokini Wielkiej, Tłokinia Wielka 86a 62-860 Opatówek w sekretariacie do dnia 07.02.2024 do godz. 12.00. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Szkoła Podstawowa im. Władysława Broniewskiego w Tłokini Wielkiej oraz opisane Oferta na wykonanie robót budowlanych pn. "Remont pomieszczeń dwóch łazienek i korytarza."
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą - 7 dni od terminu składania ofert.
XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE W SPRAWIE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE LUB JEGO UNIEWAŻNIENIA
1. Termin płatności: do 14 dni od dnia przekazania faktury Zamawiającemu
2. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona na Formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia wraz z kosztorysem ofertowym. Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
3. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniać warunki
określone przez Zamawiającego oraz przedstawiać najniższą cenę.
6. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadkach gdy:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba,
że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli w trakcie jej sprawdzenia stwierdzi, że:
1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,
2) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3) zawiera, błędy w obliczeniu ceny oferty.
XII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami następujące
osoby: Edyta Banasiak – Dyrektor tel.: 62 761 43 12
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazywać będą sobie pisemnie, e-mail.
W przypadku przekazywania sobie dokumentów e-mail, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania
XIII. OKRESLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY O ILE PRZEWIDUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ TAKIEJ ZMIANY
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych
nieistotnych postanowień umowy. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w zaproszeniu do składania ofert pomimo zachowania należytej staranności.
Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia terminu wykonania całego zakresu umowy
z powodu:
- działania tzw. „siły wyższej”,
- z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
- w przypadku zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa.
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Zamawiający
Edyta Banasiak - Dyrektor
Załączniki: