Deklaracja dostępności
Szkoła Podstawowa im. Władysława Broniewskiego w Tłokini Wielkiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: https://sptlokinia.opatowek.pl
Data publikacji strony internetowej: 2011-06-16
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-27
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niezgodności:
- Brak dostępności lub niepełna dostępność plików załączników w formacie PDF
- Nie wszystkie grafiki/zdjęcia są opatrzone tekstem alternatywnym
Wyłączenia:
- Multimedia nadawane na żywo
- Multimedia opublikowane przed dniem 23 września 2020 r.
- Skany dokumentów w formacie PDF opublikowane przed dniem 23 września 2019 r. (treści niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań podmiotu publicznego oraz nieuaktualniane lub niepoddawane po dniu 23 września 2019 r. przebudowom i zmianom polegającym w szczególności na zmianie wyglądu lub struktury prezentowanych informacji albo na zmianie sposobu publikowania informacji)
- Mapy
Oświadczenie sporządzono dnia 2021-03-30
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Walidator dostępności cyfrowej stron internetowych WCAG 2.1
- Link do walidatora WCAG 2.1: http://checkers.eiii.eu/en/pagecheck2.0/
- Link do wyniku badania: http://checkers.eiii.eu/en/pagecheck2.0/?uuid=7d2c855d-7d83-4d26-8813-5912816eb0d3
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Pani Edyta Banasiak (adres poczty elektronicznej: sptlokinia@opatowek.pl) Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 627614312.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do:
- zgłoszenia uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłoszenia żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu
- złożenia wniosku o udostępnienie informacji za pomocą alternatywnego sposoby dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie sposobu kontaktu z osobą zgłaszającą,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa. Termin ten nie powinien być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich
Informacje dodatkowe
Klient może komunikować się ze szkołą:
- telefonicznie: 627614312
- faxem: 627614312
- listownie (Szkoła Podstawowa, Tłokinia Wielka 86a, 62-860 Opatówek),
- przez email (sptlokinia@opatowek.pl)
Nie ma możliwości wykorzystania zdalnego dostępu online do usługi tłumacza przez strony internetowe i aplikacje.
W celu umówienia wizyty prosimy skierować wiadomość na adres email: sptlokinia@opatowek.pl na co najmniej 3 dni przed planowaną wizytą.
Do budynków i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W budynku nie ma windy.
Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Co robimy żeby poprawić dostępność?
Planowane jest przeprowadzenie analizy pod względem dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej. Na podstawie analizy urząd będzie podejmował działania, które poprawią dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Planowane jest dostosowanie witryny do bardziej funkcjonalnej obsługi na urządzeniach mobilnych.
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego